b l a c k

HOME ABOUT STUFF FRIENDS FOLLOW DASHBOARD

Inikah yang dipanggil kehidupan..
Tuesday 26 March 2013 | 0 comments

What is meaning of life? hidup yg penuh kasih syang? haprakk lah luu, hidup tak bermakne klau org tu suke pilih kasih. Dah kasih sayang hilang depan mate mmg kita cari yg lain nk luahkn. Maybe cari member kat luar sane or ' bf ' maybe tuihh . Bila kita takda sibuk mengata kita ni slalu merayau smpai tak kenal rumah, tp bila dah depan mate tak diajak bicara. Buat donno je. Bila kita kate nk pi study kate kita ni nk menggatal jaa tau. Kalau dok rumah takde buatpa, keje semua dah settle and boring gila. Cari kawan lah apa lg... hidup sentiasa di control. Ujian intervensi haritu pon tak tanya pon result aku dpat berapa, mmg takda A langsung tp sekurg2 lulus lah jugak. Biar lah kertas exam tu trperap kat dlm laci tu. Takda sapa pun nk ambik tau kn? Diri sndri tau pun dah cukup yg lain tak perlu tau pun takpa. Tak penting pun, bru ujian 1 kn. No support katekan. Ingat nk tanye result aku tp org lain yg ditanya, k aku perasan -.- sape nk tau result aku kn. Aku dapat cukup2 makan lah apa lah sgt dgn yg lain ade A. Aku klau dah setakat lulus takda E aku dah bangga dah. Setiap manusia berbeza ilmu yer. Redha je lahh.... *I hope dapat A ujian akan datang AMIN* Please support me.... takda tmpat nk diluahkn...