b l a c k

HOME ABOUT STUFF FRIENDS FOLLOW DASHBOARD

Text wish from Nurul Syafiqah
Wednesday 26 December 2012 | 0 comments

From : Nurul Syafiqah
Selamat me-rai hari bermulanya
kehidupan mu  Happy birthday wahai insan yg benama Nur Fadzlina Mohd Anuar ! Aku akn slalu mendoa kan yg terbaik utk kau , kwn dunia akhirat ku . To be honestly , kadang-2 aku slalu mengata kau sbb kau ni mnyakitkan hati sometimes . Mengata eh , bkn mengutuk tauu ^^ aku nk minta maaf kalau kau ada rasa tersinggung dgn aku . Kalau aku buad perangai smpai kau rasa aku ni annoying gila . Jgn pendam-2 , tak elok utk kesihatan mu syg . Terus terang jea , aku tak kesah . Sbb aku tau perangai aku mcmana . Walaupun mengata seseorg , tak bermakna kita benci dgnnya  Kau pun msti ada mngata aku jugak kan ? Takpyh bgtau , i know . Yela , perempuan mana yg tak mengata org ? Perangai perempuan mmg mcm tu . Nk buad mcmana , heeee Be honest , lg bagus kan ?  heyhey , malu la nk ckp . Muehehe  hm okay terus terang . Aku syg gila dgn kau , aku syg semua kawan kita . Aku syg F4M yg telah kita bina bersama :') Walaupun saat nti kita akn berpisah , dont lost contact yeah ? ;* please save this message in draft or write this . Aku nk kau simpan message ni , buad tanda kenangan  aku sajea nk jdi org terakhir hntar message ni . Mcm tahun lepas la kan ? Haha . Asyik yg pertama jea , bosan aku . Adakah aku org terakhir mengucapkan utk mu ? Ahahee :') Sorry , tak dpt nk bg hadiah dkt kau . Aku rasa semua tu takpenting . More important now , *rememberthisword!* ILOVEYOUSOMUCH , my dear . Dont forget me , okay ? I always remember you , my cute twin . Ahaha -,- *10:15 pm start wrote this . Time wrote this , Im eat cadburry in the car . Sending at 11:59 o'clock . Ehehe , mengong-2 jea eheeeee ;> kau skrg ni msti tgk WWE kan ? Haha . ini sajea yg ingin ku katakan . -Sincerely , Nurul Syafiqah Mazlan . Sahabatmu dunia akhirat  *haritu aku trsilap terbuat mms.



*That text from my true twin, Nurul Syafiqah Mazlan. I love her as my friend. Noooo, not just friend but sibling! We're like sibling. But i'm annoying. I'm sorry. i hope I can change. I will change ! Promise, btw thanks my friend. I hope you read this. And you can found my text. I create this post in the morning coz i want to save this text untill I die. Thanks to be my friend and thanks sbb sabar dgn sikap aku.