b l a c k

HOME ABOUT STUFF FRIENDS FOLLOW DASHBOARD

Sudah bermulanya puasa
Sunday 15 July 2012 | 0 comments

Heeyyy, bulan puase dah mule. sebelum tu aku nak mintak maaf kalau aku ade buat salah kat kau. 
time bulan ramadan nanti aku teringin nak buke puase dengan F4M tu pon kalau dorang nak :) 
buke ramai2 dekat kedai makan best tu lebih2 lagi dengan kawan. 
lagipon aku bkan slalu buka dgn mak abah aku. dorang mesti kerja, biase lah ade shif nye. 
takpa2 kerja keras demi anak anak dorang tak kesah :) 
aku kalau buka puase dgn adek beradek mesti ade yang tak kene hehehe. tapi best jugak ! 
lepas berbuke mesti solat terawih! jangan lupe plak tu heheheh. kbyee. 
Salam Ramadan Al-Mubarak kepada semua umat di dunia ! 
Nabi Muhammad Disanjung Tinggi, Islam Pegangan Setia Manusia :*
Ahlan wasahlan Ya Ramadan .

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA . TAK LAME LAGI RAYA! YEAH !